Mag een man in zijn blote buik door een park lopen?

Toegevoegd na 8 minuten:
wat betekent tokkies mentaliteit?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wetgeving
2.9K

Antwoorden (6)

ja, dat is niet bij wet verboden. dat mag dus.
AlphaLimaSierra
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jammer, want ik vind het geen gezicht ;))
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Helaas is het weer zomer dan zitten ze zelfs zo op de fiets.. Blegh
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er zijn mannen bij wie ik er echt geen problemen mee heb ;-)
Het mag wel maar het getuigt niet van goede smaak. Men denkt dan al gauw aan een tokkiesmentaliteit bij die man.
11 jaar geleden
Ja het mag en tokkies mentaliteit betekent dat iemand asociaal gedrag vertoont.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dat mag. met tokkies worden asociale mensen bedoeld.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja dat mag, waarom niet ?
Wat anders is het of het van goede smaak getuigd.
Tokkies mentaliteit verwijst naar het diverse TV programma's waarin de gelijknamige familie uitgebreid werd getoond en door veel mensen als asociaal werden aangemerkt. Het wordt ook gezien als slecht verzorgd, slechte smaak, onaangepast etc
11 jaar geleden
Met wat kwade wil zou de man in kwestie kunnen worden opgepakt wegens overtreding van artikel 239 Wetboek van Strafrecht.

"Met gevangenisstraf van ten hoogste 3 maanden of geldboete van de tweede categorie wordt gestraft schennis der eerbaarheid
op of aan een plaats, voor het openbaar verkeer bestemd;
op een andere dan onder 1. bedoelde openbare plaats, toegankelijk voor personen beneden de leeftijd van 16 jaar;
op een niet openbare plaats, indien een ander daarbij zijns ondanks tegenwoordig is. "
Computoon
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan zouden er zomers aardig wat mannen worden opgepakt.. haha