Internetbundel die wel op overeenkomst staan is niet geactiveerd, wat is mijn recht?

Ik heb bij Hi mijn abonnement verlengt, door vertragingen en fouten aan de kant van Hi heeft die allemaal 2 weken langer geduurd dan normaal en daarom heb ik van Hi als compensatie een gratis extra Internetbundel gekregen. Nu mijn abonnement eindelis is ingegaan is deze bundel niet geactiveerd en toen ik er achteraan belde heb ik tehoren gekregen dat deze extra bundel niet mogelijk is i.c.m. met het abonnement dat ik heb en deze dus nooit ter compensatie aangeboden had mogen worden. Er is mij verteld dat ze mij ook geen andere vorm van compensatie konden aanbieden, de extra bundel staat echter WEL op mijn ondertekende overeenkomst maar aangezien ik er niet voor betaal, omdat ik hem dus ter compensatie heb gekregen, is mijn vraag. Heb ik nu wel enig recht op deze compensatie?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wetgeving

Het beste antwoord

Het staat op de overeenkomst en er is voor getekend dus ze moeten je dit geven.

Stuur een mail of brief met een kopie van de overeenkomst en zet daarin dat je verwacht dat zij zich aan de toezegging houden.

Dat iemand anders zegt dat jou dit nooit aangeboden had mogen worden,heb jij geen boodschap aan.