Als je uitgesloten wordt in een sportclub,kan dat zo maar,of moet je schriftelijk op de hoogte gebracht worden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wetgeving
MissBiggie
12 jaar geleden
Hoe bont heb je het gemaakt om uitgesloten te worden?

Het beste antwoord

Al vorens dat je uitgesloten wordt is er een hoorzitting geweest en aan de hand van die hoorzitting neemt het bestuur een beslissing, deze beslissing dient altijd schriftelijk gedaan te worden.

Dus ja het bestuur van de sportclub dient jou schriftelijk op de hoogte te brengen van de uitsluiting.

In dit schrijven moet de datum vermeld worden van begin van uitsluiting en, indien dat mogelijk is, de datum waarop je weer terug mag komen bij de club.