Wat staat mij te wachten?

Vanmorgen kreeg ik deze mail, van een bedrijf waar ik diensten heb afgenomen, maar niet zoveel als beweerd.
Wat staat mij te wachten?

BVD

Mail:

Geachte heer ****,

Op 9 januari 2012 heeft mijndomein.nl aangifte gedaan bij de politie van een aantal strafbare feiten waarvan u verdacht wordt. Uit onderzoek is namelijk gebleken dat u meerdere accounts heeft aangemaakt en daarbij gegevens heeft gebruikt voor de betaling van domeinnamen en hosting welke niet van u zijn maar van derden. Deze personen hebben bij ons melding gemaakt hiervan waarna wij juridische noodzaak vonden om tegen u aangifte te doen van deze strafbare feiten. U wordt hiermee verdacht van het plegen van de volgende strafbare feiten:
fraude
computervredebreuk
valsheid in geschrifte
financieel benadelen van derden
Om die reden zijn de door u aangemaakte accounts en de daarin bevindende domeinnamen geblokkeerd voor gebruik. Ook is melding gemaakt bij overige hosting providers waar u gebruik van maakt en ook zij zullen op eigen verantwoordelijkheid aangifte doen bij de politie van de bij hen gepleegde strafbare feiten.

Een vertegenwoordiger van de politie zal binnenkort met u contact opnemen. Indien u van mening bent dat u niet schuldig bent aan de ten laste gelegde strafbare feiten waarvan u beschuldigd wordt kunt u zich verantwoorden door tegen de aanklacht in verweer te gaan wanneer wij deze zaak voorbrengen. Ik verzoek u dan ook om vanaf vandaag hierover schriftelijk te communiceren.

MVG,
*

Weet jij het antwoord?

/2500

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100