Waar staat de 'Wet RO' (wet op de rechterlijke organisatie ) in de blauwe VNW van 2011/2012. Welke blz. of welke verwijzing?

Woensdag toets en ik kan die Wet RO nergens vinden :s. In geen register kan ik er iets van vinden. Ben nu al een uur dom aan het bladeren maar ik kan niks vinden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wetgeving
6.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In elk geval in deel "B"
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja zo staat dat op vnw . nl ja ;) Maar in deel B kan ik het echt nergens vinden ! Helaas.

Antwoorden (1)

Op internet gaat het wat sneller:

http://wetten.overheid.nl/BWBR0001830/volledig/geldigheidsdatum_08-01-2012#Opschrift
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn vraagstelling slaat duidelijk op 'waar in de blauwe VNW' dus niet waar op het internet. -
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Toch bedankt voor de moeite trouwens.