Per 1 januari 2012 moet je het verlof binnen 1.5 opmaken. Dit was eerst 5 jaar. Maar hoe zit het nu met het opgebouwde verlof tot 1 januari 2012?

Zeg maar de regeling die gold tot 1 januari 2012. Oud verlof. Ben deze in een keer kwijt of hoort dit bij de oude regeling en geldt het enkel bij nieuw verlof vanaf 1 januari?

Toegevoegd na 31 seconden:
(1.5 jaar)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wetgeving

Het beste antwoord

Je moet de wettelijke vakantiedagen die je na 2011 opbouwt binnen 6 maanden na afloop van het jaar waarin je ze opbouwt opnemen.

Voor de bovenwettelijke vakantiedagen blijft die termijn 60 maanden na afloop van het jaar waarin je ze opbouwt.

Voor de vakantiedagen opgebouwd voor 2012 blijft ook de oude termijn van 60 maanden na afloop van het jaar waarin je ze opbouw gelden.

(n.b.er zijn natuurlijk wel wat uitzonderingen,maar dit is de hoofdregel).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ idd de dagen van voor 2012 zijn gewoon 5 jaar geldig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt!!