Wat moet ik doen? Ben ik ziek of niet?

Geachte mensen,

Ik ben sinds 2009 bij een psycholoog en psychiater in behandeling, ze hebben allebei 35 jaar ervaring.
ze hebben mij gezegd dat ik schizofrenie en achterdochtig ben.

Op een dag moest ik sollicitatie doen bij het UWV Werk Bedrijf , 1 uur gesprek met mijn psychiater en heb ik hem verteld dat ze gaan mij weer moeilijk doen bij het vinden voor werk.
hij heeft mij gezegd en geadviseerd, dat ik geen sollicitatie moet doen. ik moest volgens hem alleen aan de medewerker van UWV Werk Bedrijf vertellen, dat ik erg ziek ben, ik ben niet in staat en ik kan niet werken, als ze niet geloven moesten ze hem bellen.

Dat heb ik ook gedaan, dank aan hun krijg ik nu bijstand uitkering.
omdat ik ziek ben, heb ik nu ook een urgentie gekregen voor een woning, maar voor een urgentie voor een woning moet ik eerst diagnose schizofrenie moet hebben van het ziekenhuis, als bewijs, anders geloven ze niet.

Ik ben later door een advies van mijn psychiater, ben ik naar het ziekenhuis afdeling Psychiatrie gegaan, na 8 dagen blijven, slapen, eten enz. hebben ze mij gezegd dat ik niet schizofrenie en achterdochtig ben.

Ik voel me wel ziek, er is zeker iets aan de hand maar wat? dat weet ik niet!!

Wat moet ik doen?

Alvast bedankt voor antwoorden,

Weet jij het antwoord?

/2500

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100