Hoeveel uren, mag je tellen voor 1 dagdeel. als het gaat om pgb?

gaat dus niet over hulp in uren maar in dagdelen. dus hoeveel uren is een dag deel? 3 of 4?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wetgeving
17.5K

Het beste antwoord

Een dagdeel is vier uur (ergaan dus twee dagdelen in een werkdag).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

3 uren, officieel!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wow, da's een kort dagdeel !
Amadea
12 jaar geleden
En hoe kunnen wij weten of dit ook een officieel antwoord is? Bronvermelding is bij dit soort vragen onontbeerlijk!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
't Kan iemand zijn die uit de thuiszorg afkomstig is natuurlijk ; waarmee dat voor mij een prima bron is trouwens. Maar je hebt gelijk, dat staat er niet bij ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lijkt mij een ambtenaar, want dit antwoord klopt niet.
Voor de budgethouder maakt het niet uit, je krijgt een bepaald bedrag voor een dagdeel. Het gaat er om wat je daar voor in kunt kopen. Als je een zorgaanbieder vindt die daarvoor een hele dag zorg wil verlenen, mag je die ook aanstellen. Er zijn wel maximumprijzen die een zorgaanbieder mag vragen, maar geen minimumprijzen.
Als je zelf zorgaanbieder bent, kun je je uurtarief aangeven.