ik heb bezwaar tegen een boete aangetekend intussen meer dan een jaar terug, wanneer uitslag

wanneer krijg je uiterlijk uitslag

Toegevoegd na 19 uur:
ondanks wat een paar van jullie antwoorden staat op de boete dat wanneer je bezwaar aantekent niet betalen!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wetgeving
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tijd om de instantie die de boete oplegde eens te gaan bellen lijkt me !

Antwoorden (2)

Dit had al lang afgehandeld moeten zijn:
De Officier van Justitie heeft 16 weken de tijd om het bezwaarschrift te behandelen.

Hierbij ga ik ervan uit dat je zelf binnen de termijn hebt gereageerd en naar de juiste instantie hebt gestuurd:
Stuur uw bezwaarschrift naar de Officier van Justitie
Het bezwaarschrift moet u binnen zes weken na ontvangst van de boete versturen.

Als je nooit betaald heb dan moet je je niet druk maken en zal je er nooit meer iets van horen.
Heb je wel betaald dan zou ik maar snel actie ondernemen.

Op bijgevoegde link vind je veel informatie over bezwaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je hebt recht op een schadevergoeding omdat niet is geantwoord. ik help je wel