Waarom is een waterpistool een wapen in Amerika?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wetgeving
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is dat zo?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wow dat wist ik amper...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waar een vriendin van mij woont wel.
Ze woont in California, toen een vriend van haar een water pistool mee naar school toe nam is hij opgepakt vanwege
"wapen bezit"

Het beste antwoord

Omdat in sommige gevallen de politie niet kan zien of het een echt wapen is of een waterpistool. Dus heeft de overheid besloten het in de wapenwet te gooien..
Het is in de VS even gemakkelijk om een waterpistool te kopen dan een echt pistool..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, speelgoed ziet er daar als echt uit. Net als in ons omringende landen. Hier is een duidelijk onderscheid verplicht met oranje loop etc. Dit ter aanvulling voor vraagsteller.

Andere antwoorden (1)

Je zou bijtende stoffen in een waterpistool kunnen doen