Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als in werkplek oneerlijk onderbehandeld,waar kan ik klacht indienen?

Ik werk bij de werknemers sociale werkvoorziening(WSW)bedrijf bijna 5 jaar lang,ik heb opgemerkt dat soms veel onbegrijpelijke werkwijzer,en onvriendelijk tegen elkaar.

Hoe moet ik verder met hen samen werken?
En werkleider weet ook voldoende,waar kan ik nog klachtindienen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wetgeving
1.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Probeer eens een afspraak te maken met iemand van Personeelszaken. Leg daar uit wat je dwars zit en wellicht wordt er iets aan gedaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
misschien is er een vertrouwenspersoon waar je naar toe kunt? of ga langs bij de Gemeente, afdeling Sociale Zaken, of het UWV. ik denk dat zij je of kunnen helpen, of dat ze weten bij wie je terecht kunt. je kunt er dan in ieder geval een keer met iemand over praten en dat samen kijken wat je er aan kunt doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je blijft vragen stellen over dit probleem, en het is natuurlijk ook lastig.
Maar een ideale werkplek bestaat niet, je zult altijd met mensen moeten samenwerken die je minder liggen.
Als je een klacht indient, betekent dat niet dat de werksfeer beter wordt, misschien juist slechter.
Probeer het hele verhaal op papier te zetten en kijk dan eens of de arbo-arts nuttig advies heeft.
Over de mogelijkheden om een klacht in te dienen en waar dat dan zou moeten, kun je advies opnemen met een juridisch loket in je gemeente, of bij sociaaljuridisch raadslieden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding