Als dit nog gebeurt, waar moet ik aanklagen?

Op maandag 18-april-2011 om 13.30 uur,was ik met mijn werkleider samen naar de werkconsulent geweest,met zijn drie gesproken over rekening met de herindicatie gehouden moeten worden!

Ze heeft gezegd dat ik niet hoeven zwaar tillen of dragen,maar problemen is bij het werkplek er zijn iedereen mogen tillen en dragen,iedereen bij het werkplek waar ik werk bezig houden,mogen ze ook niet tillen en sjouwen.

Werkleider zei toen bij de werkconsulent,jij zelf wilt tillen en sjouwen,dragen,maar waarom de voorman van mijn werkleider zegt altijd tegen mij jij dit doen en dat doen.
Na dat ik mening heeft aangegeven,dan weer anders zeggen tegen mij,jij hoeft niet tillen en dragen.

Mijn vraag is: Als mijn werkleider en voorman nog steeds zo spelen met mij of niet zal rekening met de herindicatie gehouden worden(aanpassing om te kunnen werken),waar kan ik klacht indienen of wat moet ik verder doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wetgeving

Antwoorden (2)

Terug naar je werkconsulent die kan je verder helpen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In een eerdere vraag vertelde je dat men je wil verwijzen naar de sociale psychiatrie. Als ik jou was, zou ik daarop ingaan en met degene die je dan te spreken krijgt, al je vragen doornemen.
Je kunt ook zelf opnieuw een afspraak maken met de arbo-arts.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goed advies, Hippo, +