Ik heb waarschijnlijk een boete gekregen omdat me auto uit glee der werd niet eens gevraagd hoe het met me ging was diep in de sjok

Hoe kan ik tegen deze boeten in gaan en hoe win ik deze zaak vind hem zwaar onterecht me uit glee uit en ik weet zelf niet wat er gebeurde maar kreeg gelijk een grote bek ik vind de manier zeer asociaal hoe ze me behandelde wat kan ik doen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wetgeving

Het beste antwoord

Als je het niet eens bent met een bekeuring kun je altijd bezwaar aantekenen hoor. Op de bekeuring stbt vermeld hoe dat moet.
En waarom je een bekeuring hebt gekregen kunnen we hier niet goed beoordelen natuurlijk. Wat staat er op de bekeuring als overtreding vermeld dan? Een auto glijdt natuurlijk niet zomaar uit. Lag er rotzooi op de weg? Of reed je veel te hard en raakte je door te remmen in een slip of zo?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen bekeuring op papier? Maar je hebt al wel moeten betalen dan? Dat is wel heel raar!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan zou ik even wachten totdat je de bekeuring ontvangt, dan weet je precies waarvoor je hem hebt gekregen en kun je ook duidelijk en om de juiste redenen bezwaar aantekenen. Succes.