Verreweg het meeste geld ontvangt de overheid uit de minimale snelheidsovertredingen.

Dus die overtredingen die nauwelijks iets voorstellen, één twee, drie km te snel, die bepaald niet voor gevaarlijke situaties zorgen.

Omdat het echter zo gigantisch veel geld in het laatje brengt, peinst de overheid wel er niet over..deze kleine overtredingjes onbestraft te laten.

groet,

Ton
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Ik denk voor te hard rijden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
tot 10kpu te hard rijden, vast en zeker
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Parkeerboetes!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bellen achter het stuur..
bumperleven...
snelheid..

Toegevoegd na 21 seconden:
bumperkleven..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een paar km per uur te hard rijden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoals de mede leden, voor een paar KM te hard rijden.
Op Peter R De vries was toen een rapportage ( Vorige week dacht ik ) en toen lieten ze zien wat agenten deden, dat was pas arrogant.