Overtreed de telegraaf een wettelijke regel door een verdachte zonder balkje op de site te zetten. Zonder dat ze precies weten wat er aan de hand is.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wetgeving

Het beste antwoord

Nee. Dit is een uitzonderlijk geval. Op de persconferentie (die op dit moment aan de gang is) wordt dezelfde foto door justitie getoond. Met opzet zonder balkje. Ze willen hiermee ouders geruststellen als deze man niet de verzorger is (geweest) van hun kinderen, en ouders alert maken als ie het onverhoopt wel is geweest.
escape
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heb de persconferentie niet gezien dan was het logisch geweest.
dank voor de reactie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mooi antwoord. Ook is nederland, het enige, of een van de weinige landen die balkjes plaatst.