mijn vriendin en ik hebben ruzie gehad, er waren slagen, politie is gekomen, ik ben mee geweest en verhoord, maar vader niets, heb ik een strafblad?

Weet jij het antwoord?

/2500

geen stafblad maar er is wel een notitie gemaakt.

Wat Hippo zegt is waar. En ja, ik ken de situatie natuurlijk niet, maar ik zou mijn meisje om een ruzie nooit slaan. Zou ik mezelf de rest van m,n leven kwalijk nemen. Kijk staat ze met een mes of zo in haar handen, ja dan heb je misschien een punt. Maar misschien was het wel allemaal andersom. In iedergeval heb je op dit moment geen strafblad, maar ga zeker met je vriendin om de tafel om er over te praten. Want als er klappen zijn gevallen, dan is het een erg heftige ruzie geweest. Veel sterkte en suc6.

Je hebt geen strafblad meet bent wel getekend.

Zonder aangifte en veroordeling heeft u geen strafblad. Er wordt wel notitie van gemaakt. Het is wel het laagste wat er is wat u gedaan heeft. Ik hoop dat uw vriendin juist gaat handelen.

Geen strafblad wel een aantekening, Maar een vrouw sla je niet ongeacht de aard van de ruzie. Ik hoop dat ze verstandig is en aangifte doet.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100