Ik kan je niet aangeven wat dat is, maar als het zo is dan ga maar aan de kant staan... Is heel heftig, maar duurt kort en moet meestal vreselijk lachen snel daarna, omdat ik mijn eigen film zie afspelen...

Mijn eigen kinderen was vroeger wel vaak een aanleiding om woedend te worden, ze spiegelen mijzelf en dat nam ik ze niet altijd in dank af...
Maar dat gebeurt niet meer, omdat ik het spelletje doorzie nu...

Woedend worden gebeurt wel, maar welke aanleiding er dan aan vooraf was gegaan, dat weet ik niet... Wellicht omdat ik geen vaste frustratie-bron heb, of eentje die niet regelmatig terugkomt... Ik wil dan daarna wel heel graag kijken, analyseren, begrijpen, oplossen en goedmaken...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leuk om je kinderen er bij te halen, mijn inziens had je dat moeten voorzien. MAAR ik heb geen recht van spreken want daar heb ik niets van te zeggen. Wat ik me wel kan voorstellen is als je door het lint gaat als je kinderen en/ of directe familieleden iets noodlottig word aangedaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoezo voorzien? Je kunt geen stage lopen voordat je aan kinderen begint. Vele dingen kun je echt niet zo voorzien voordat je kinderen neemt.
Ik vind het wel charmant als iemand zoiets durft te benoemen. Ok woedend is wel wat heftig, maar het is maar net waarmee je geconfronteerd wordt in je taak als opvoeder.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dank je Diaantje, voor je opmerking...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voorzien is inderdaad overdreven. Bedoelt werd dat ik verwachte dat XiniX het spelletje eerder doorzien had. Tevens probeerde ik met de 2de regel de 1ste te ontkrachten.

Andere antwoorden (10)

Niets maakt mij woedend, en dat is een heerlijk gevoel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
niets... omdat niets echt de moeite waard is om woedend over te worden...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is dat echt waar, meiske?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
jaha... 8-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dus als jou of je familie onrecht wordt aangedaan vind je dat wel ok?? ..mm aparte manier van in het leven staan...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@deva met andere woorden je vind je familie dus niet de moeite waard??? ben ik ff blij dat ik geen familie van je ben....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dus toch gelogen: http://www.goeievraag.nl/vraag/verleiding-weerstaan.9469
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@naatje
nee, als iemand mijn kinderen iets aandoet vind ik dat natuurlijk niet OK... maar toe nu toe is dat niet gebeurd ... mijn familie is voor mij hartstikke belangrijk... toen mijn zoon een auto-ongeluk had onlangs kreeg ik er een hartverzakking van...
ik ben gewoon nog nooit een situatie tegengekomen die mij woedend maakte... ik ben wel eens boos hoor... maar woedend...nee en ik ben heus wel eens geïrriteerd (maar meestal ligt dat meer aan mijzelf dan aan een ander), maar dat iets of iemand me het bloed onder de nagels vandaan haalde... ik heb het nog niet meegemaakt...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik gaf alleen dat antwoord omdat ik mij niet kan voorstellen dat als er ONRECHT (want die verwoording gebruikte ik) wordt aangedaan aan je familie dat je daar niet woedend om wordt..dus vandaar dat ik je antwoord niet helemaal serieus nam..thats all…even goede vrienden…
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
OK...
Mensen die glashard liegen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Woedend is een groot woord. Je maakt mij niet zo snel kwaad. Echter iets waar ik mij mateloos aan irriteer is als mensen op een arrogante manier denken dat ze de juiste wereld overtuiging hebben. Bijvoorbeeld ik ben zelf een uitgesproken atheïst. Het onderwerp van het bestaan van een god daar heb ik zelf heel lang over nagedacht en meerdere boeken over gelezen kortom ik ben het niet zomaar. Ik ga wel eens in discussie met een gelovige maar dit is om de hogere waarde van de discussie uit een discussie komen andere gezichtspunten. Ik irriteer mij er echter aan dat sommige mensen met een neerbuigende blik mij naïef vinden omdat ik niet in een god geloof. Ze kunnen niet accepteren dat er valide punten zijn om iets anders aan te houden. Dit geld niet alleen voor geloof om een geloofsdiscussie te voorkomen ik heb dezelfde irritatie bij hetzelfde gedrag door dat ik bijvoorbeeld niet in spoken geloof, of een hoger doel in het leven of om mijn politieke voorkeur (socialist). Eigenlijk heb ik een hekel aan iedereen die op een arrogante manier doet alsof hij of zij het bij het juiste eind heeft.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
DIERENLEED!! (DAAROM HEB IK OOK MN KAT OPDRACHT GEGEVEN TERUG TE VECHTEN)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahaha...
als iemand aan mijn kind komt. leugenaars. moordenaars en
peter r de vries
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahaha Peter R de Vries....waarom dan?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
grootste botte l*l van nederland, alleen al die stem geeft mij een soort van foute kippevel. jak
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ben het wel lichtelijk met je eens. Die R. De Vries is zo ontzettend overtuigd van zijn eigen: "Ik ben zo goed" dat die gewoonweg mega irritant is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat is het ook. hij vind zichzelf zo geweldig dat zijn ego groter is dan zijn aura.
als er iemand aan mijn hondjes komt, b.v. dierenhaters daar moet ik echt niet aan denken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik kan je maar 1 duimpje geven maar van mij heb je plus 85835822374934723723472947297429572975927532957297523
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedankt Naatje namens mijn hondjes
Min ex maakt mij op dit moment woedend! Hij probeert steeds de bezoekregeling te veranderen, en probeert de kinderen tegen mij op te stoken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lui die veel te hard door de bebouwde kom rijden en de politie die het niet als hun taak ziet hier ook maar het minste aan te doen, dat in combinatie met een bekeuring voor 8 km/ h te hard op de snelweg, waar je 120 mag, en dus niemand enig risico loopt als je iets harder rijdt, daar ga ik van door het dak.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mensen die aan klijne kinderen ziten (VIESPEUKEN)