Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan je al je theorie halen voordat je een rijschool hebt gevonden?

Wil eigenlijk zo snel mogelijk me rijbewijs nu gaan halen, ben bijna alweer 19 en nog niet begonnen. Mijn vraag is echter kan ik al aan mijn theorie beginnen + examen doen voordat ik uberhaupt een rijschool heb?

Zo ja, hoe kan ik dan aan theorie-boeken komen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
786

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

ja dat kan

http://www.vekabest.nl/products.php?sect=part
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat kan je al doen ja. En je boeken kan je in een anwbwinkel kopen. Maar ik zou niet te vroeg beginnen met je theorie, want die is maar één jaar geldig.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kan, maar besef wel dat je theorie maar één jaar geldig is. Behaal je in die tijd je examen voor het rijbewijs niet, dan moet je de theorie weer opnieuw over doen.
Dus..alvast leren kan geen kwaad, maar met examen doen zou ik nog even wachten tot je gevorderd bent in je rijopleiding.
Boeken bij VekaBest, Verjo, ANWB, Smit, of op Marktplaats, of Speurders, of Bol.com
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nadat je je theorie-examen hebt gehaald, dien je binnen 1 jaar je rijbewijs te halen. Zorg ervoor dat je je goed hebt voorbereid op je theorie-examen en enkele oefenexamens hebt gemaakt zodat je optimaal voorbereid aan de slag gaat en het direct in 1 keer haalt. Daarna dien je binnen een jaar je rijbewijs te halen, omdat je anders opnieuw theorie-examen moet doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding