Welke teksten kan de politie maken en hoe?

De politie kan stop en volg tekens geven, maar bij het programma dienst infra kon de SIV (snelle interventie voertuig) ook via een knop neerzetten "niet inhalen" welke teksten kunnen ze nog meer doen, en hoe?

2 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Met een LED-tekstbord kun je (afhankelijk van het formaat ervan) elke gewenste tekst tonen. Die worden op veel plekken gebruikt, met name om reclame ergens voor te maken. De teksten worden via een bedieningskastje erin geprogrammeerd.

De borden die de politie gebruikt worden geprogrammeerd door ACS Nederland en zijn alleen door overheidsinstanties te bestellen.
Amadea