Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik stoppen met post ontvangen van Unicef?

Ik heb eenmalig een keer een donatie gedaan aan Unicef, maar nu krijg ik heel vaak post van ze waarin ze vragen of ik opnieuw een donatie wil doen.
Is er een manier om dit te stoppen? Op de brief zelf en de site kan ik niks vinden om je af te schrijven, maar ik begin het toch echt zat te worden.

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
3.7K
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Voorlopig in tweeën scheuren en hup bij het oud papier, totdat het geregeld is.
Kun je je tenminste niet storen aan de inhoud!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

En als je de enveloppe terugstuurt met de tekst: retour afzender - ongewenst reclamedrukwerk? (Dat werkt niet altijd). En anders de formele weg: een email sturen (mailadres is vast wel online te vinden, of op de brieven die ze je sturen?) en met een beroep op de wet AVG (privacywet) vragen om je adres te verwijderen, en geen drukwerk meer toe te sturen. Ik vraag dan altijd wél even een bevestiging van ontvangst en verwerking van het verzoek - dan kun je daarop terugkomen als ze je nog een keer post sturen.
(Lees meer...)
2 jaar geleden
Wil je toch opzeggen?
Bel dan naar 088 444 96 66 (lokaal tarief), zodat we dit voor je in orde kunnen maken. We zijn op maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 9 tot 12 uur en van 13 tot 17 uur.
(Lees meer...)
fremar
2 jaar geleden
Rieneke1
2 jaar geleden
Het gaat hier niet om opzeggen van het lidmaatschap.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding