Mag ik een buurman die mij begluurt in mijn woning filmen en op youtube zetten?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.6K
Antoni
3 jaar geleden
Nee, dat mag niet en het lost ook niets op. Het maakt het conflict waarschijnlijk alleen maar erger. En je overtreedt dan zelf de wet. Wat helpt is bemiddeling door een derde partij, en in het uiterste geval het inschakelen van de politie.
ronron1212
3 jaar geleden
Hoe weet je dat hij je begluurt hij zit toch gewoon buiten of mag dat niet
tinus1969
3 jaar geleden
Eens met @Antoni, op deze manier gooi je je eigen glazen in. Politie bellen en blijven bellen. Evt filmpje maken maar alleen voor politie.

Antwoorden (1)

Nee, dat schaadt de privacy.