Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kom ik er achter wanneer iemand met mijn gegevens toeslagen e.d. aanvraagt?

Ik ben inmiddels een aantal keer getest op Corona. En omdat er een datalek bij de GGD is geweest zou het kunnen dat mijn gegevens verkocht zijn.

Men kan niet aangeven van welke personen de gegevens verkocht zijn. Maar iedereen moet goed in de gaten houden of je gegevens misbruikt worden.

Mijn vraag: Hoe dan? Hoe moet ik weten of L. de Behanger met mijn BSN troep aanvraagt op zijn adres?

3 jaar geleden
901

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Log af en toe in bij de Belastingdienst met je DigiD. Via toeslagen.nl kom je direct op de goede inlogpagina van de Belastingdienst voor toeslagen. Na inloggen zie je een overzicht welke toeslagen er zijn aangevraagd en uitbetaald.

Controleer ook regelmatig je bankafschriften of er geen verdachte afschrijvingen zijn. Als iemand met jouw gegevens een abonnement ergens heeft afgesloten kom je daar op die manier snel achter.
(Lees meer...)
3 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding