Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat is een goed kado voor een jonge die 13jaar wordt?

mijn zoon word morgen jarig en in het weekend gaan we een kado uitzoeken hij weet niet wat hij moet kiezen dus zei hij dat ik het moet kiezen maar ik weet het zelf ook niet help me alstublieft.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
17.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (12)

Geef hem een radiografisch bestuurbare helikopter. Althans, dat zou ik doen. Vindt hij het nix, heb je zelf een leuk speledingetje.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een stuk of wat kado bonnen voor zijn hobby of voor de bioscoop, abonnement op zijn favoriete blad, iets voor op zijn kamer, visakte, hengel.
Keuze genoeg dacht ik.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is niet echt makkelijk om op deze vraag te antwoorden.Heeft hij een hobby?Leest hij graag boeken?Etc.Maar in zo,n trand zou ik het zoeken.Succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als hij van voetbal houd bijvoorbeeld een voetbal tenue of een voetbal. Verder zijn cadeau bonnen altijd leuk van een winkel waar hij graag dingen koopt. Of misschien leest hij graag een bepaalde tijdschrift graag dat je hem een abbonement erop geeft. ;-) Het ligt gewoon aan de dingen waar hij van houdt!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een leuk mobieltje.
of een spel voor de computer als hij daarvan houdt. en als je niet precies weet wat voor spel hij wil dan kan je een bon daarvoor geven.
of een nieuwe cd van zijn favoriete band ofzo
(Lees meer...)
13 jaar geleden
jongens van rond die leeftijd zijn gek op spelcomputers! deze zijn wel wat aan de dure kant. een Wii, playstation3 en xbox360 zijn duur, maar een playstation2 of nintendo DS zijn opzich wel betaalbaar en ook nog steeds heel erg leuk.

verder misschien een leuke simpele gsm, dvdbox, schoenen, tvtje voor op zijn kamer, (portable dvdspeler), mp3speler.
dit zijn toch wel de meest populaire cadeaus onder deze doelgroep denk ik zo.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geef hem een pot gel waar je wat muntstukken in hebt gestopt. Dan ruikt je zoon voortaan extra lekker omdat ie voortaan erg vaak zijn haar wast om het geld te pakken te krijgen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heeft hij een horloge? zo niet is dat misschien iets. en mocht hij er al wel een hebben of een horloge een stom cadeau vinden, dan is iets wat te maken heeft met de pc of ds meestal ook wel welkom. misschien in combinatie met een film avond voor vrienden. toen mijn neefje in augustus vorig jaar 13 werd kreeg bij een schaakspel. maar niet iedereen houd ervan . er is ook monopolie bankpas te koop. zoiets is misschien ook wel wat. tenslotte valt het neem ik aan wel te overleggen met hem of hij dat iets vind.?? in ieder geval alvast gefeliciteerd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga samen met hem iets leuks uitzoeken.De verrassing is er dan wel af maar je weet wel zeker dat hij blij is met zijn cadeau.Bovendien is het gezellig.Maak er een leuke dag van.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een abonnement op een sportschool of sportclub.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je vraagt wat voor een kado?
ja dat is niet makkelijk, want je merkt wel dat je zoon er moeite mee heeft om te kiezen
dat komt omdat hij tussen wal en schip leeftijd zit.
ik zou als hij het nodig heeft hem een nieuwe fiets geven!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als hij het zelf ook niet weet:

Koop dan niets!
Ga gezellig iets drinken samen of bedenk een uitstapje.

Of:
Bewaar het geld zelf of geef het aan hem,
tot hij iets weet, of iets leuks tegen komt wat ie
wil hebben.
Of waarvoor hij wil sparen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding