Wat kun je doen als de bezorgers je locatie nooit vinden?

Ik heb een werkruimte in een onlangs geopend collectief. Het adres is echter altijd onvindbaar voor de bezorgers. Moet dit bij Google aangemeld worden of zo?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
6.7K
Amadea
4 jaar geleden
Een plattegrond waar jouw locatie (omcirkeld of met fluorstift gemarkeerd) op staat naar de bezorgdienst sturen en hen vragen dit adres aan degene die in jouw wijk bezorgt te tonen, lijkt mij wel een goeie handeling.
SentWierda
4 jaar geleden
Als jouw adres zich niet op de begane grond bevindt, dan raakt Google Maps de weg kwijt. Google Maps is een beganegrondadresvinder. Honderdduizenden Nederlanders die op etages wonen en werken zijn op die manier niet of met grote moeite vindbaar voor bezorgers en bezoekers.
Je zult ermee moeten leren leven dat je voor Google Maps niet bestaat op de plek waar je werkelijk bent en dat Google Maps jou enkele honderden meters verderop in de straat lokaliseert - maar daar ben je nooit. .

Antwoorden (1)

Vraag altijd even welke app ze gebruiken, als dat het is. Maar het kan natuurlijk ook dat de borden van de gemeente onduidelijk zijn.
Probeer zelf de locatie te "vinden" met een of meerdere apps.

===
Als idd blijkt dat het Google maps is die een fout of onvolkomenheid bevat kan je het daar melden volgens de aangegeven methode:
https://support.google.com/maps/answer/3094088?co=GENIE.Platform%3DDesktop&hl=nl

Een fout op de kaart melden
Als we wegen moeten toevoegen aan Google Maps of iets op de kaart niet klopt, kunt u ons dit laten weten. Stel ons op de hoogte van fouten in Google Maps, zoals:

Onjuiste wegnamen
Verkeerde informatie over eenrichtings- en tweerichtingswegen
Onjuist getekende wegen
Wegafsluitingen
Een weg op de kaart bestaat niet
Ontbrekende wegen
Verkeerde adressen of markeringslocaties

Geef een fout aan ons door
Open Google Maps op uw computer. Zorg ervoor dat u bent ingelogd.
Klik linksboven op het menu Menu en vervolgens Feedback verzenden en vervolgens De kaart bewerken.
Volg de instructies.
Klik op Verzenden.
===

Andere apps kunnen weer andere mappen dan Google maps raadplegen, dus het is vooral van belang wat de methode is van de zoekende persoon die het niet (makkelijk) lukt.
Elke mapmaker (die in apps gebruikt worden) zal weer zijn of haar manier kennen om de map te verbeteren.
===
Wat kun je doen als de bezorgers je locatie nooit vinden?
-Onderzoeken wat het onderliggend probleem is.
-Het probleem melden bij de juiste organisatie (mapmaker/gemeente)
Toegevoegd op 10 februari 2020 14:17: tekst
4 jaar geleden
Ivana
4 jaar geleden
Eventueel kan je de post op het dichtstbijzijnde postkantoor laten bewaren, waar je het dagelijks ophaalt. (Postbus)