Op teletekst pagina 705, subpagina 3. Ook op de website van het KMNI kun je tot begin jaren 50 terugkijken wat voor weer het was.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Prachtig. Zelfs mijn geboortedatum en die van mijn kinderen enzo.
Echt leuk.
Dikke plus!

Andere antwoorden (9)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee,
daar zie je de weersverwachting.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beter kijken momopoyolo voor je minpunten uit gaat delen want op die pagina kan je ook naar het actuele weer en de weershistorie en ook is er een verwijzingslink naar veel andere sites. Dus van mij een corrigerend += voor Mayflower.
Ligt eraan waar je was. Tussen 25 en 30 graden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op een iPod/iPhone/opa's heb je weer applicaties. Als je een van die dingen checkt zie je het zo. Typ anders weer of weather on op Google en je vind ook veel. En er is altijd een weerpagina op teletekst. Maar hier was het trouwens 28 graden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Overal in Nederland tussen de 24 en 28 graden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind pietsweer.nl wel overzichtelijk, weeronline.nl en buienradar. nl zijn ook goede sites.
Hier aan de kust is het meestal iets koeler dan in het midden en zuiden, maar doordat er weinig zeewind stond
was het best warm. In mijn voortuin op het noorden was het 23 graden C. en mijn achtertuin op het zuiden gaf 27 graden C. aan. Voor is `s middags schaduw en achter is de hele middag zon. Vandaar.
amc
13 jaar geleden
Op de site van het KNMI kun je een hoop informatie vinden, zoals de grafiek in onderstaande link, van de temperatuur, zonneschijn en hoeveelheid neerslag;
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op de site van Windfinder kun je de temperaturen bekijken, wereldwijd, ook Nederland.
http://www.windfinder.com/wind-cgi/top_surfspots.pl?queryfield=windmittel&num_days=1&mode=current&country=nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ligt er inderdaad aan waar je was. maar weeronline.nl is een fijne site, hier kun je je plaats invullen en dan krijg je heel nauwkeurig informatie over het weer hoe het was en wat het gaat worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het was vandaag tussen de 5 en 25 graden