Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik in contact komen met iemand die een vuilniswagen bestuurd of bediend?

Voor mijn opleiding wil ik graag een interview houden of een online vragenlijst laten maken met iemand die een vuilniswagen bestuurd of bediend. Ik heb al contact gelegd met verschillende bedrijven en het duurt me een beetje lang en veel wordt afgewezen.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
991
tinus1969
5 jaar geleden
Je noemt 'verschillende bedrijven'; welke bv?
Antoni
5 jaar geleden
Misschien kan je (ook) een personeelsvereniging van de vuilnisophaaldienst benaderen om in contact te komen met iemand die een vuilniswagen bestuurt of bedient.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Neem contact op met de gemeente waar je woont, die kunnen je doorverbinden of, als ze het uitbesteed hebben, vertellen welk bedrijf dit uitvoert.
Wat je ook nog kunt doen: wacht de vuilniswagen een keerop als die bij jou in de straat komt, en vraag de medewerkers of ze (op een ander moment uiteraard) een keer tijd hebben voor een interview.
(Lees meer...)
Toegevoegd op 28 mei 2018 13:29: tekst
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Reddie
5 jaar geleden
Plus.
Dat laatste lijkt me het eerste dat je zou doen als je iemand iets wilt vragen.
Zijn we inmiddels zover gebureaucratiseerd dat men daar niet meer aan denkt?

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding