Het is maar net hoe je er tegen aan kijkt, maar het is precies hetzelfde, alle drie die begrippen zijn exact hetzelfde. Het is maar waar vandaan je ernaar kijkt. Meer niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
AWM
13 jaar geleden
Meer niet?

Andere antwoorden (4)

verschillen of niet, zit hem in de definitie die je eraan geeft.
Het ligt eraan wat je onder marketing verstaat of het propaganda rn/of hersenspoeling is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de markt kijkt naar jouw wensen,je hersens willen die wensen,en de propaganda zorgt voor jouw wensen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij marketing probeer je mensen vrijwillig interesse te laten krijgen in een product/dienst door het slim aanprijzen. Bij propaganda komen agressievere methoden om de hoek kijken en bij hersenspoeling zit er zelfs dwang achter.
Marketing is het meest positieve en laat je zelf de keuze maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Marketing is vrijwillig mensen overhalen.
Hersenspoeling is het erin stampen totdat jij het gelooft.
Propaganda is meestal iets crimineels/agressief.