mijn boeken zijn gestolen. Hda het besteld bij vandijk.nl .Wat moetik nu doen?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Erna55
6 jaar geleden
Kun je meer informatie geven ?

Antwoorden (1)

Naar de politie om aangifte te doen. (of online aangifte doen)

En hopen dat je een extra verzekering hebt afgesloten voor je boeken waar je ze gekocht hebt OF dat je een andere verzekering hebt lopen die zulke zaken dekt en deze contacteren.

Als je geen verzekering hebt lopen die de schade dekt is naar de politie gaan nog steeds relevant, mochten de boeken weer gevonden worden. Als je geen aangifte hebt gedaan heb je niks om op terug te komen.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik heb de boeken van school gekregen gartis en de school betaalde voor de kosten.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dan alsnog aangifte doen en de school even contacteren, wellicht zijn zij verzekerd voor de boeken.