Wat zijn deze Amerikaanse tijden in de Nederlandse tijd? Ik kom er echt niet meer uit. bedankt!

Monday June 14th

Microsoft: 1:30 PM EST / 10:30 AM PST

Electronic Arts: 5:00 PM EST / 2:00 PM PST

Ubisoft: 8:00 PM EST / 5:00 PM PST

Tuesday June 15th

Sony: 2:30 PM EST / 11:30 AM PST

Microsoft’s Natal Event: 3:30 PM EST / 12:30 PM PST

Dit heeft te maken met een game beurs die in Juni van start gaat en die live te volgen is via internet, en ik zou dan graag de tijden in Nederlanse tijd willen weten, bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.5K

Het beste antwoord

PST is Pacific Standard Time en EST is Eastern Standard Time.
PST is aan de Amerikaanse Westkust (o.a. Californie) waar het 9 uur vroeger is dan in Nederland: dus Nederlandse tijd -9 uur. Andersom 9 uur optellen.
EST is aan de Amerikaande Oostkust (o.a. Florida) waar het 6 uur vroeger is dan in Nederland: dus Nederlandse tijd -6 uur. Andersom 6 uur optellen.
1:30PM EST of 10:30 AM PST is dus 19:30u in Nederland.
5:00 PM EST of 2:00 PM PST is dus 23:00u in Nederland.
Etc.
http://www.worldtimezone.com/time-usa1.htm
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Een kennis van me vader heeft ooit een wereldklok online gemaakt waar zelfs het Amerikaanse leger gebruik van maakt. Je kunt van elke plek op de wereld een tijd opzoeken. Check www.intervisnet.com maar eens. Succes