Krijg je een vernielde fiets vergoed?

Gister is met het uitgaan mijn fiets kapot gemaakt. Slag in het wiel spaken los rem kabel kapot en nog een aantal dingen.
Krijg ik dit vergoed?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
2K
Amadea
7 jaar geleden
Dat hangt ervan af: is de fiets verzekerd? Weet je wie het gedaan heeft?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Vergoed door wie?

Antwoorden (1)

Mocht je een fietsverzekering hebben afgesloten toen je deze fiets kocht, dan is het een kwestie van de verzekering inlichten en is er een bepaald bedrag dat vergoed wordt.

Als je weet wie de fiets vernield heeft, kun je de dader aanspreken.

Aangezien het tijdens het uitgaan is gebeurd, denk ik dat je de fiets zo aangetroffen hebt. In dat geval heb je zonder fietsverzekering een probleem en zul je zelf voor de kosten moeten opdraaien.