Volgens de Global Peace Index van 2015 staan IJsland, Denemarken en Oostenrijk op de respectievelijk eerste, tweede en derde plaats.
(En op de treurige laatste plek staat Syrië...).
Amadea
8 jaar geleden
paulus811
8 jaar geleden
Helaas is er sinds 2015 in met name Denemarken en Oostenrijk een hoop veranderd in de bevolkingssamenstelling....
flyingcrow
8 jaar geleden
Maar op Antarctica is het nog lekker rustig.

Andere antwoorden (1)

De noordpool, de zuidpool, Siberië, Mongolië, Moldavië, Lapland, een of andere atol in de stille oceaan? Zo'n land is er denk ik niet want terroristen kunnen overal toeslaan. Maar als je in een dunbevolkte streek gaat wonen loop je minder kans op een aanslag.

Toegevoegd na 1 minuut:
Wit Rusland