Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

invalide woongroep ? weet iemand van het bestaan van een woongroep voor invalide mensen ,dus lichamelijke klachten.Graag in Z Holland ,ADL op afroep

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
922
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Het dorp in Arnhem misschien?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Focus wonen heeft op diverse plaatsen in ZuidHolland woongroepen.

---Vrijheid en gewoon wonen met een fysieke beperking of handicap. Fokus maakt het mogelijk. Wij verlenen assistentie bij algemene dagelijkse levensverrichtingen, zoals aan- en uitkleden, toiletgang en eenvoudige verpleegtechnische handelingen. De cliënt bepaalt wanneer, waarbij en hoe. 24 uur per dag, 7 dagen per week. Zo houdt hij zelf de regie over zijn leven! ---

Toegevoegd na 2 minuten:
Je kunt ook kijken bij : https://www.zorgkaartnederland.nl/woonvoorziening-voor-lichamelijk-gehandicapten
(Lees meer...)
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
ik moet beter mijn vraag formuleren ,nee een unit ,samen koken als je wilt ,samen dingen doen ,Fokus ken ik maar woon je apart ,echt ik zoek een woongroep vorm Groet Arno
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Hoe oud ben je, of diegene waarvoor je deze woonvorm zoekt en welke beperking/handicap gaat het om? Dan is het makkelijker gericht op zoek te gaan, al betwijfel ik of dit in Nederland te vinden is, de meeste mensen met een lichamelijke beperking, streven er naar zelfstandig, eventueel met hulp te wonen.
Erna55, goed gevonden +.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding