Kan een mens leven als een levend karakter?

Ik ben opzoek naar een fursuit voor carnaval en kwam wat opmerkelijks tegen dit https://www.facebook.com/LeiliaSpaniel/?fref=ts
en dit ( ff bij de comentaren lezen ) https://www.youtube.com/watch?v=1q1lPMio6Es
En ik snap niet hoe een mens zo kan leven hoe verdienen ze hun geld etc

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.1K
Amadea
8 jaar geleden
Die verdienen hun geld als animator in een vakantiepark.

Antwoorden (1)

leven als een levend karakter is slechts een deel van 'je' bestaan. ook in dit geval heeft de figuur inside een eigen leven dat losstaat van de artiest. heb je contact gezocht met Leila Spaniel? om het haar zelf te vragen bijv.? je andere voorbeeld lijkt mij van hetzelfde laken en pak.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
In middels contact gehad met leila spaniël zij schrijft dat zij zich meer een hondje voelt dan mens en zich zo in van die pakken is gaan kleden en dat zij zich daar zo prettig bij voelt dat ze heeft besloten om als hondje te gaan leven en al haar kleren heeft vervangen door honden pakken van springer spaniel en haar naam officieel heeft veranderd in leila spaniël en zo al meer dan een jaar leeft en zij haar geld verdient als artiest en als zich zelf optreed. En zij schrijft ook dat zij geen uitzondering is en meer kent die zo leven. En dat is ook mon of meer de strekking van die Sandra kim die gaat als vos leven zo schrijft leila.