Heeft iemand een goeie 1 april grap om in de klas uit te halen?

Hoihoi,

ik heb een meester die veel grapt... met 1 april willen een paar uit onze klas een orginele grap hebben.. kunnen jullie daarbij helpen?? we willen onze meester zo goed mogelijk terug pakken!!

alvast bedankt

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Zijn ontslagbrief op briefpapier van de school door de concierge laten bezorgen onder de les. Die doen dat meestal wel voor een flesje Jenever. En dan kijken na het gezicht van je docent. Kun je beter wel een dag je eerder doen, dan heeft hij het zeker niet door. Toegevoegd na 14 minuten: Of bananasplit inschakelen, en dan is het nog leuker om je docent het te laten weten zodat die Frans Bouwer onderuit gaat. Dan vertrouwt de leraar jullie en dan lukt het volgend jaar. Voordeel is dat je twee keer kan lachen (: Toegevoegd na 1 uur: Ik heb er trouwens nog één als hij een auto heeft. Opkrikken en op (hout)blokken zetten en de wielen er onderuit, en die al even bij hem thuis brengen.

Als het zo'n grapjurk is, ben ik bang dat hij er niet snel in zal trappen. Wat je kunt doen, is om met de hele klas die ochtend te schuilen in een andere klas, of ergens buiten waar hij jullie niet ziet. Dan vraag je een andere meester of juf of hij tegen jullie meester wil zeggen dat jullie allemaal ziek zijn geworden. Allemaal voedselvergiftiging opgelopen tijdens een feestje van een klasgenootje. Dan zit hij dus met een lege klas. Jullie kunnen dan een kwartier later binnenkomen met z'n allen.

Je kunt een andere meester of juf vragen mee te doen, dan trapt jullie meester er waarschijnlijk wel in. En dat vindt die andere meester/juf vast erg leuk. Je vraagt die meester/juf om jullie meester naar de gang te lokken en ondertussen verbouwen jullie het lokaal.. of zo.. wel alles heel laten natuurlijk ;) Succes!

Komt hij met de fiets verstop zijn fiets Of vraag 1 voor 1 om naar de w.c te gaan Kom met de hele klas 10 min te laat en zeg de brug stont open. Doe net of hij jarig is en als hij binen kom zing lang zal hij leven . zeg hij ik ben nog niet jarig zegen jullie 1 april

Spreek af met je klas dat jullie allemaal stil de klas binnen komen. En dat jullie gaan zitten en allemaal stil voor je uit blijven staren. Niks zeggen ,op niets reageren, gewoon zitten. Geen boeken pakken helemaal niets. Jullie meester zal opeens denken wat er aan de hand is, niemand reageert. Houd dit eens een half uurtje vol en dan roepen jullie na 1 seintje van iemand 1APRIL !!!!

's Morgens héél vroeg de school binnengaan, alle stoelen en tafels in de gang zetten, te beginnen bij de voordeur. Kan niemand er meer in......

Ruilen met een andere klas : ga in het lokaal zitten van een andere klas . En die andere klas in jullie lokaal laten zitten . Dan hebben jullie ook nog 2 leraren te pakken met 1 april .

Laat onder de les ( een vader-broer-of iemand anders) aankloppen aan het leslokaal, en zeg dat je van de onderwijs inspectie ben,en dat je een gedeelte van de les wilt volgen. Daarna natuurlijk zeggen dat de manier van lesgeven helemaal fout is , en dat je het zal melden bij het schoolbestuur,en dat hij er nog wel over zal horen.