Kun je bij iedere webshop als afleveradres gelijk al het adres van een PostNL afleverpunt invullen?

Bij sommige webshops is het mogelijk tijdens de bestelling een PostNL afhaalpunt (winkel in de buurt) te selecteren. Bij de meeste webshops is dit helaas nog niet mogelijk, en kan deze optie pas na een keer thuis aangeboden te zijn via de website gekozen worden. Wat gebeurt er als je tijdens je bestelling als afleveradres al handmatig het adres van het PostNL afhaalpunt invoert?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
6K

Antwoorden (1)

Nee dat kan niet. Dan komt het pakketje niet aan om voor jou te bewaren maar dan komt het pakketje aan bij het bedrijf. Deze zal hem openen want het is immers aan hen geadresseerd.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wellicht heb ik mijn vraag niet helemaal duidelijk gesteld. Ik bedoel dat je tijdens je bestelling het adres opzoekt van een PostNL afhaalpunt in de buurt en dit adres als afleveradres invoert. Niet het adres van het bedrijf dat het pakketje verstuurd. Of komen alle pakketjes weer terug naar het bedrijf als je dit doet?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Jawel je hebt hem juist gesteld. Mijn antwoord is wellicht onduidelijk. Voorbeeld. Jij besteld een pakje bij bol.com. Dit pakje wil je niet naar je thuis adres laten sturen maar laten bezorgen op een postnl afhaalpunt. Nu zit dit afhaalpunt altijd in een winkel, in dit geval noem ik c1000. Als jij het adres van de c1000 in jou woonplaats opgeeft dan stuurt bol.com het pakje naar de c1000 naar niet naar het afhaalpunt. Het pakje komt terecht bij degene in de c1000 die de post afhandelt en deze opent hem ook