Hoe kan het dat inloggen op de website van Essent (voor mij?) al weken niet mogelijk is?

Sinds enkele weken is het voor mij niet meer mogelijk om in te loggen op de website van mijn energieleverancier, Essent. Hebben meer mensen hier last van of ligt dit aan mijn computer? Hoe kan ik dit eventueel oplossen?

Contact opnemen met Essent heeft geen resultaat (Het probleem ligt bij mij)

Cookies zijn verwijderd.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3.1K

Het beste antwoord

Neemeens telefonisch contact op:
Telefoon
Klantenservice: 0900 1550 (2,76 cent per minuut met een starttarief van 9,4 cent, plus uw gebruikelijke belkosten)
Houd uw klantnummer bij de hand. Dat vindt u op alle correspondentie van Essent.
fremar
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zoals ik al beschreef, men zegt dat het aan mijn pc ligt. Of in elkgeval dat het probleem bij mij ligt.
fremar
10 jaar geleden
al eens een andere browser geprobeerd?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Top! Probleem opgelost. Weet je toevallig hoe het kan dat mijn google chrome het inloggen blokkeert en de (door mij zo gehate) Internet explorer het wel toe laat?
fremar
10 jaar geleden
chrome blokkeerd pop-ups,als dit op uw site is geeft hij een symbooltje in de adresbalk en kan je daar de blokering opheffen.Ook kan je misschien onder geavenseerde instellingen eens kiezen om de oorspronkelijke browserinstellingen terug te zetten.