Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Gisteren viel er veel sneeuw, met de nodige verkeersellende.Vandaag in de kranten:Twintig miljoen euro schade. Voor wie is dit relevant?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
928

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Voor klagende bejaarden die hoofdschuddend achter De Telegraaf zitten. "Zie je wel, Mien, wat een bende ze ervan maken in dit land? Een beetje sneeuw, en het land ligt op zijn reet. Daarom ga ik nou op Wilders stemmen!".
(Lees meer...)
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, als ze zo dom zijn worden ze: Lid der Tweede Kamer voor de PvdA. http://www.geenstijl.nl/archives/images/chantalbliepbliep.html
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2010/01/pvda_gaat_aardbevingen_keihard.html
AWM
14 jaar geleden
Allemachies. Die Chantal is ook een licht, zeg...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Yep, en ze zal niet enig en uniek zijn die het "zover" schopt.

Andere antwoorden (8)

Voor mij is het heel erg relevant.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
waarom?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het raakt me op ongekende wijze.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wil je erover praten :)
het is alleen relevant voor de transport sector
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
en der verzekeringsmaatschappijen
Het is relevant om te weten, omdat je er rekening mee kan houden, dat de poliskosten volgend jaar maar weer eens omhoog zullen gaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou het zo 1,2,3,... niet kunnen bedenken, maar bij mij staat: De belastingbetaler, bovenaan in de lijst der mogelijkheden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dusdanig relevant dat het kabinet volgend jaar tijdens Prinsjesdag weer een reden heeft om extra bezuinigingen door te kunnen voeren! Weten jullie nog van die 20 miljoen in de winter??? Dat moet heel snel terug!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je de kosten weet kan je bepalen of het winstgevend is om te investeren. Voor € 20.000.000 hadden we ongeveer 360.000 ton strooizout kunnen aanschaffen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat lijkt me relevant als maatstaf voor de omvang van de ellende. Anders kom je al gauw terecht bij omschrijvingen zoals ‘héél erg’ en ‘heel heel heel erg’. Vergelijkbaar met (hoewel luguber) aantallen slachtoffers bij rampen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ach, relevant is een groot woord. Maar ik denk dat mensen die gisteren hun eigen auto beschadigd hebben, voor zeg een 1200 euro, zich dan net iets minder lullig voelen. Je bent niet de enige, dus eigenlijk kon je er niets aan doen....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding