Een vriendin wordt beëdigd (voor advocaat) en ik mag daar bij zijn. Iemand een cadeau tip o.i.d?

Roos? Bloemen? Cadeau? Kaart? Moet ik ook heel netjes gekleed? Ik hoop dat er iemand is die hier ervaring mee heeft, dat zou mooi zijn! :)

http://nl.wikipedia.org/wiki/Advocaat_(beroep)

(geen idee binnen welke categorie ik dit moet plaatsen)

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Jazeker zou ik netjes gekleed gaan. Een beediging is een hele formele aangelegenheid, dus zou ik ook zo gekleed gaan. (Je hoeft niet meteen een mantelpakje te dragen hoor) Een leuk afstudeercadeautje is altijd een mooie chique pen waarmee ze dalijk haar eerste dikke contract kan tekenen. Ik heb wel eens een vriendin een werk-overlevingspakketje samengesteld als kleinigheidje. Een stressballetje, een hele grote pot typex, een mooie pen, etc. Ook leuk. Maar een bosje bloemen is ook goed! Doen heel veel mensen bij afstuderen. Of gewoon een mooie grote roos.

Een mooie pen! Een leuke foto van jullie beiden in een mooie lijst voor op haar bureau. Een pennenhoesje. Een mooie map om een blocknote in te doen. En ja, je moet zeker netjes gekleed zijn. Veel plezier!

een fles advocaat Toegevoegd na 22 seconden: vullen met drop of iets dergelijks

Is het iemand die van lekkere luchtjes houdt? Ik vind het zelf altijd heel leuk om op 'markante punten' in mijn leven een lekker luchtje te krijgen, dan kan ik elke keer als ik het op heb, weer denken aan dat 'markante punt'. Je moet dan wel goed in kunnen schatten wat je vriendin een lekker luchtje vindt. Netjes kleden: inderdaad. Je hoeft er geen feest-outfit voor aan te schaffen, maar het is niet de bedoeling dat je in je afgewassen jeans komt.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100