Veva opleiding Grondoptreden niv.3 wanneer krijg ik mijn uniform?

Ik heb alle testen al doorstaan en ik kreeg een brief binnen dat ik voor de 2de keer naar een info avond moet komen de datum is nog niet bekend.
waarschijnlijk krijg ik bij deze 2de info avond meer info ook wanneer ik mijn uniform ga passen enz.
Maar ik kan echt niet wachten :) weet iemand dit misschien (wanneer ik mijn uniform ga passen en wanneer ik dat dan in ontvangst kan nemen)?

mvg.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heb je dit allemaal gedaan?
De toelatingsprocedure bestaat uit:
•een Sport Medisch Advies (SMA)
•een intakegesprek
•een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG)
•een ondertekend overzicht van je medische geschiedenis
•een (indien van toepassing door Defensie uitgevoerd) veiligheidsonderzoek. Zo lang je nog geen uitslag hebt, ben je nog niet aangenomen. Dus jouw vraag is niet te beantwoorden. Ga naar een van de Veva ROC voorlichtingsavonden.
Daar tref je vast iemand die wat meer informatie kan geven.

Antwoorden (1)

Als je wordt toegelaten tot de opleiding (grop zit over het algemeen snel vol) dan lijkt het mij het meest logisch dat je aan het begin van het schooljaar gekleed word.
Het KPU bedrijf zal niet te snel beginnen met kleden omdat men wel zeker wil weten dat iemand ook daadwerkelijk aan de opleiding begint.

De 1e keer dat ik nieuwe cursisten zie was / is pas tijdens de introductie week op Harskamp (afgelopen jaar in oktober) en toen waren alle cursisten in ieder geval al wel gekleed.

Belangrijker is; waarom wil je zo graag het uniform al hebben? Je krijgt het echt wel op tijd.

bron;
Eigen kennis vanuit mijn huidige functie (Sgt1 instructeur ICT / VeVa ICT)

Toegevoegd na 7 minuten:
toevoeging;
Normaal gesproken is het voor (actief dienend) militairen zo dat het aanmeten, passen EN meenemen op 1 en dezelfde dag gebeurd. Ik kan me voorstellen dat dat voor de VeVa cursisten ook zo is geregeld.