Hoe lang duurt het voor het geld van de tv-actie voor giro 555 van je rekening wordt afgeschreven?

Ik heb tijdens de tv-actie voor giro 555 voor Haiti een extra bedrag telefonisch toegezegd. Nu, meer dan een week later, is het geld nog steeds niet van mijn rekening afgeschreven.
Hoe lang duurt het voor dat dit afgeschreven wordt? Heeft iemand anders dit ook gedaan en wat is jouw ervaring?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je zegt het bedrag telefonisch toe, maar daarna moet je het wel zelf overmaken. Het telefonisch doorgeven levert geen overschrijving op.
Maak het dus maar zelf over, anders gebeurt er niets.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, je antwoord klopt niet. Ik heb toevallig net een bevestigings brief van SHO gekregen, dat mijn bijdrage een dezer dagen van mijn rekening zal worden afgeschreven.
Dus een telefonische toezegging geldt wel.