Zijn er aliens op aarde?

d'r zijn best veel boeken over dit onderwerp. Er zijn theorien die heel ver gaan. Zelfs dat bijvoorbeeld (sommige) wereldleiders aliens zijn, (kijk maar op youtube 'reptilian shapeshifters') en dat die de touwtjes in handen hebben. Waarom zou dit wel of niet kunnen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Er zijn heel veel mensen die er in geloven. Wanneer je naar het universum kijkt en ziet hoe klein wij eigenlijk zijn, kan ik mij niet voorstellen dat wij de enige zijn, dat kan volgens mij niet. Zelf begin ik mij ook steeds meer vragen te stellen; hoe kan het dat steeds meer mensen Ufo's zien? Die moeten toch ergens vandaan komen of zijn al die mensen gek? Wat was dat vreemde verschijnsel in de lucht in Noorwegen? Dat was echt geen Russische raket zoals de media beweert. Want denk jij nu echt dat de regering van Noorwegen een raket toelaat van de Russen in Noorwegen? Geloof ik geen bal van. En hoe kan het dat na de maanlanding in 1969 ze nooit meer naar de maan zijn geweest? Uit angst voor wat ze hebben gezien? Wat gek, ze vonden het zo mooi en indrukwekkend daar, waarom ga je dan niet terug? Er moet daar iets hebben plaatsgevonden maar wat? Een heel groot percentage van alle astronauten zijn er van overtuigd dat er buitenaards leven is, ook onze Wubbo Okkels. Ik heb ook nog nooit wat gezien, dat moet ik toegeven. Maar er gebeuren teveel dingen in de wereld waarvan ik zeg..... hier klopt iets niet, er is meer tussen hemel en aarde.

nee joh, die zijn hier niet op aarde.

Jazeker zijn er die op aarde... Maar ze zijn zo alien dat je ze niet herkent...

Ken wel een paar buitenaards mooie vrouwen.... ;-)

het antwoord hiervan zal je spijtig genoeg nooit teweten komen.. ofwel zijn ze zo goed vermomd dat het ons niet opvalt! ofwel zijn ze er niet maar daar kan je ook niet zeker van zijn..

Als ik s'morgens in de spiegel kijk zie ik wel een alien...is soms best schrikken, maar je bent wel gelijk goed wakker !

Je vraagt het je inderdaad soms wel af. Ik zag gisteren Bush nog op de tv, en zag door het beeld heen eigenlijk een soort slang. Soms zie ik mensen die sprekend lijken op de martianen uit Mars Attack. Dan zet ik snel mijn allu hoedje op en stop de cd vanSlim Whitman in mijn CD Speler en draai Indian Lovecall