Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Weet iemand waar ik een maatschappelijke stage kan vinden in Utrecht?

Voor school moet ik een externe maatschappelijke stage van 25 uur lopen. Het moet in Utrecht en na 17.00 plaatsvinden, het liefst in de vakantie. Ik heb al op masutrecht.nl gekeken, maar daar vond ik ook niks. Weet iemand een goede maatschappelijke stage die aan deze voorwaarden voldoet? Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

ga eens vragen bij buurthuizen, verzorgingshuizen en verenigingen
(Lees meer...)
anneliez
11 jaar geleden
In Utrecht zitten meerdere bejaardentehuizen, ziekenhuizen (UMC, diakonessen ziekenhuis), revalidatiecentra (De Hoogstraat Revalidatie Rembrandtkade 10
3583 TM Utrecht Tel 030 256 1211 E-mail: info@dehoogstraat.nl, er zijn meerder voedselbanken en kringloopwinkels, ook de wereldwinkel is een optie. Denk wat breder, dan kom je er wel, succes!

Toegevoegd na 22 minuten:
Heb je al aan het Rode kruis, Unicef en jeugd en gezin gedacht, daar zitten ook afdelingen van in Utrecht.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik ken utrecht niet, maar hier (noorden) is het natuurlijk ook verplicht voor leerlingen om de MAS te doen. Dit kan bij iedere instantie. zeker als het vrijwilligerswerk is, je kan overal vragen, ook op het treinstation, musea, zoals eerder genoemd, in bejaardenhuizen, verzorgingshuizen, iets organiseren voor (school)kinderen etc etc anders zoek eens op google, misschien kom je op ideeen... succes

p.s. mijn zoon heeft zijn stage inmiddels afgerond, bij een museumspoorlijn
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding