Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Vergeleken bij veel andere diersoorten verschillen bij mensen de mannetjes en vrouwtjes maar weinig van elkaar. De uiterlijke verschillen ben je van op de oogte neem ik aan, en die hebben een voor de hand liggende biologische oorsprong.

Mannetjes zijn iets groter en hebben relatief meer spierkracht, en hun hersenen werken heel iets anders, maar over het geheel genomen, op individueel niveau, zijn de verschillen marginaal. Ze vullen elkaar leuk aan, en zo hoort het ook.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je vergeet één belangrijk detail: in de natuur zijn mannetjes mooier dan vrouwtjes, maar verder... +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb toch nergens beweerd dat ik mannetjes minder mooi vind dan vrouwtjes ? Persoonlijk ligt mijn voorkeur toch ook bij mensen sterk bij mannetjes, hoor. Mits ze zich inderdaad niet te veel versieren of opdoffen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mensen horen niet bij de natuur? of : mannen zijn mooier dan vrouwen?

Andere antwoorden (7)

Mannen weerspiegelen het scheppende principe en vrouwen het barende principe...

En de een komt van Mars en de ander van Venus, volgens John Gray...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Mensen weerspiegelen geen principes, en die larie van Gray klopt ook al niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@XiniX -1 Met zo'n antwoord denk ik dat je van je krukje bent gevallen!
Mannen komen van Mars en vrouwen komen van Venus. Dat is al meer dan voldoende verschil!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mannen kunnen beter kaart lezen en zijn beter in wiskunde. Vrouwen zijn zorgzamer en kunnen beter multitasken. Dit zijn maar enkele voorbeelden, want de lijst met sekseverschillen is ontzettend lang!
Wereldwijd is onderzoek gedaan naar verschillen tussen man en vrouw.

http://www.marsenvenus.nl/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vrouwen kunnen meerdere dingen tegelijk..een man kan dat niet;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat is dit nu weer voor vraag? Er zijn zoveel verschillen, waar doel je nu precies op? Het grootste verschil is dat mannen een penis hebben en vrouwen een vagina. En vrouwen kunnen kinderen baren en mannen niet. Zucht, moet ik er nog 10 noemen?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vrouwen zijn m.i. wat gevoeliger dan mannen en wat minder georganiseerd,maar blijven ten allen tijde onmisbaar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
slechte vraag.. moet specifieker kunnen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding