Wat voor iets heb je gedaan, als je een land niet meer in mag?

Ik zag net overtreders,
Daar zei een agent dat ze iemand hadden aangehouden die Nederland niet meer in mocht maar dat toch had gedaan.

Maar wat voor iets zou je dan moeten hebben gedaan?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Iemand van wie de asiel aanvraag negatief was en die daarom dus het land uit moest.
Kom je dan toch terug dan ben je illegaal.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vervolgens ga je lopend de grens over in een bos of weiland... Om Nederland staan geen hekken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klopt mmm, maar dan ben je toch illegaal en kan je waarschijnlijk een boete of uitzetting verwachten, uiteraard naar land van herkomst, en niet naar 5 meter over de grens ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En wie gaat dat betalen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Uiteindelijk de belastingbetalende Nederlander