een vraagje ? bestaat wel zo iets. bijvoorbeeld een site of een organisatie waar ik met mijn algmeen vragen terecht kan komen?gewoon vragen over alles

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (4)

Jawel, daar ben je nu.
www.goeievraag.nl
:)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Flauwe min, maar hier mag je niet alles vragen, min is niet van mij.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is ook een beetje een flauw antwoord.(voor dat flauwe minnetje) Je kan hier behoorlijk ver komen met je vragen, als je het binnen wat (nette) regels houdt. Ik vond het grappig, dat iemand een algemene vraag stelt, of hij algemene vragen kan stellen, op een ste waar je algemene vragen kunt stellen. :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Natuurlijk gelden hier regels, maar echte goeie vragen zijn hier altijd welkom OF het antwoord staat er al. Het is niet alleen stellen, maar vaak ook zoeken. Gewoon een plus dus.
Ja, dat bestaat, JE ouders, daar kun je met al je vragen terecht, ouders zijn mensen die het beste voor hun kinderen willen, willen dat ze gezond zijn en blijven, willen dat ze goed terecht komen, dat ze onderwijs volgen, dat ze op eigen benen kunnen staan en nog veel meer, buiten dat ze alles zullen doen om je te helpen, zijn het ook prima ervaringdeskundigen.
Een betere organisatie bestaat er niet voor een kind.
En nog een voordeel, je kunt ze vertrouwen en zullen geen vraag gek of raar vinden en zelfs kostenloos, blij zijn dat je je vraag aan hun stelt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er zijn ook ouders die het minder goed met hun kinderen voor hebben.
Zou erg mooi zijn (zou zo moeten eigenlijk!) als het wel zo was.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je zuurt echt he,!!! ik heb geen ouders dus waar heb je het over !!!!!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sorry sofia12, er zijn zoveel kinderen die denken niet bij hun ouders terecht te kunnen, terwijl ze dat wel kunnen, als ze het maar proberen...
Dit antwoord was niet om je te pesten of te kwetsen bedoeld.
Ik hoop dat je aan de andere antwoorden wel iets hebt.
Weet niet hoe oud je bent, maar tot je 18e kun je bij de Kindertelefoon terecht. Hier mag je werkelijk alle vragen stellen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja er bestaat en site www.gratisadviseurs.nl
Je kan er met al je vragen terecht.

Toegevoegd na 3 minuten:
Site zoeken en dan op home klikken daar staan alle rubrieken gerangschikt .
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
super bedankt!!!