Ik heb een klacht ingediend bij een wijkbeheerder, maar hij doet er niets mee. Wat kan ik anders doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Stuur een brief naar de Wethouder die de betreffende wijk in zijn/haar portefeuille heeft.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als er een geschil bestaat met de wijkbeheerder, leg deze klacht dan voor aan de geschillencommissie. Is de klacht door hem wel serieus genomen en genoteerd ? Vraag dan na bij de wijkbeheerder of en wanneer hij de klacht behandelt.
Ambtelijke molens malen helaas erg langzaam!
amc