van de website:

Action is anders. Zoals jij en zoals iedereen. Eenmaal aan de slag bij Action zul je het ‘Action gevoel’ zelf ervaren. Momenteel werken er ongeveer 8.000 medewerkers binnen Action.

Een deel van onze collega’s zorgt ervoor dat meer dan 35 miljoen dozen per jaar op transport naar de winkels gaan. Op topdagen zijn dit er 200.000 per dag, drie per seconde, wat resulteert in zeven rolcontainers per minuut. Per dag ontvangen de collega's van een Action filiaal ongeveer 25 rolcontainers á 17 dozen met artikelen. Dit is voor alle winkels samen ongeveer 6.250 rolcontainers per dag.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nou heerlijk gevoel hoor bij de action..
Als je door je contracten heen bent mag je weer verdwijnen..
Zo anders zijn ze niet.. Wet dat het van de site komt, maar heb zelf niet zo'n goed gevoel overgehouden na het werken bij de action...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klopt. Ze hebben geen enkel gevoel met de werknemers. Ze gebruiken mensen als weggooi-artikel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik werk er :p