Hoe duur is het om je auto te parkeren aan de Westerstraat in de Jordaan te Amsterdam? En mag je er bijvoorbeeld ook 3 uur parkeren?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.9K

Het beste antwoord

Parkeertarief heb je al gekregen, maar nog wat opmerkingen:
- Je mag zo lang parkeren als je wilt, alleen op maandag moet je daar weg zijn zoals al gezegd.
- Het is niet altijd makkelijk om een plek te vinden. Vrijdagavond en zondagavond zijn vaak een ramp, ivm met de markten op zaterdag en maandag. Bewoners zetten hun auto dus de avond ervoor ergens anders neer (je moet op marktdagen heel vroeg weg zijn)
- Nu gaat het vinden van een plek nog best wel makkelijk wegens de vakantietijd.

Je kunt ook overwegen om je auto op een P+R te zetten buiten de A10. Kost 8 euro per dag, en je krijgt er max. 5 retourtjes OV bij. Met tram 3 en 10 kom je bij de Westerstraat.

http://www.parkeren-amsterdam.com/pr-transferium
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedankt voor je antwoord. Ik heb toch maar de bus genomen naar centraal en toen een lekkere wandeling door de stad.

Andere antwoorden (1)

Hier kun je de parkeerzones met bijbehorende tarieven zien:

http://www.parkeren-amsterdam.com/parkeerzones

Zo te zien is het in die buurt 4 euro.

Op maandag is er markt; dan kun je er niet staan.