Hoeveel postzegels heb je nodig voor een kaart van frankrijk naar nederland?

Ik wil vanuit frankrijk een kaart versturen naar nederland

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
9.5K

Antwoorden (2)

ligt er aan hoeveel de postzegel waard is
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
anneliez
11 jaar geleden
en wel frans?
Je moet een zogenaamde blauwe postzegel hebben voor het buitenland, de Marianne Bleue, daar staat geen waarde op maar die kost 77 eurocent op dit moment, dus als je DIE postzegel gebruikt komt het goed.

Toegevoegd na 2 minuten:
Je kunt dus geen andere postzegels gebruiken. Ik zag ergens in je reacties dat je een postzegel van 60 cent hebt, die kun je dus niet gebruiken.