Ik ben er vanuit gegaan dat je het over nu hebt (zomer) dan geldt er EDT (Eastern Daylight Time) dat is GMT -4 dus dan

2:30 EDT = 6:30 GMT

Anders zonder zomertijd (Eastern Standard time ) is GMT -5

2:30 EST = 7:30 GMT

Alles in 24h clock gedaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Pieter2011
11 jaar geleden
+ Volgens deze website klopt het helemaal:
http://www.trueknowledge.com/q/2%3A30_pm_est_is_what_time_in_gmt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor het controleren, leuk site trouwens!
Pieter2011
11 jaar geleden
Ja, jij beredeneert dat allemaal heel knap, ik Google gewoon op '2.30 uur et in gmt' en kom dan bij die site terecht. Dus die doctorstitel zal ik nooit voor m'n naam krijgen...